Click here OK!

Followers

Wednesday, 21 March 2012

WW : MARI BETULKAN JIKA KITA SALAH SEBELUM INI

12 comments:

O CIKTEDDY said...

bagus bang! insyaAllah same2 kite perbaiki.hehe

FARA said...

Saye byk perasan laki duduk di antara dua sujud dgn cara yg sebelah kiri and kanan tuh. Perempuan tak pasti lah kan sebab tak nampak, huhu.

shahrazali said...

cik teddy :
mari mari mari.....hehe..


Fara :
sy pun ada perasan jgk,,,tp klu dh ternampak tu segan nk tegur sbb kebanyakan mereka lebih berumur dr sy..

~SaL IjOu~ said...

perlu alert dgn perkara2 mcm ni..mudah2an kita lakukan perkara yg betul.mekasih saling mengingatkan~
barakallahufik'~ =)

Juliet_iRa~" said...

jom2 sm2 betulkan apa y slh kan..

:)

MaYa MustWany said...

bagus sgt entry mcm ni..suka33x..thanks

c'axoera ヅ said...

inshallah

CekbOlat-bOlat said...

perghhh.. agkat takbir TERsalah =="

tenkiuuuuu !

shahrazali said...

SaljOu :
btol tu....sama2...mari kita sama-sama beringat..


Juliet ira :
jom ira.........hehe....ingtkan pada yg lain ok..


Maya mustwany :
ur welcome....shah pun suka kalau mas suka...hehe..


C'axoera :
sama-sama kita beringat k you..

shahrazali said...

cik bolat-bolat :
ur welcome.....btolkan apa yg salah k...

محمد شهريل القنيطري said...

bagoz ustaz shahrazali..ramai yg masih x tahu..hehe

shahrazali said...

dalca :
segan aku ko panggil ustaz...hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA