Click here OK!

Followers

Friday, 23 March 2012

JOM PERGI PD

Esok, jumaat aku dan kawan-kawan akan bergerak ke Port Dickson. Kami bertolak dari Shah Alam dalam pukul 5 petang. Esok kitorang takde kelas sebenarnya. Boleh jek kalau nak gerak pagi. Tapi disebabkan esok pukul 3 petang hingga 430 petang kitorang ada taklimat untuk Latihan Industri, kena la bertolak lepas habis taklimat. 



Pergi PD sebab nak berpiknik bersama kawan-kawan sekelas. Sementara kerja belum menimbun ni, kitorang saja la nak pergi jalan-jalan makan angin kan. Rancangnya nak bermalam kat sana. Nak buat barbeque (betol ker aku eja ni ek). Sabtu tengahari bertolak la kot balik Shah Alam. 


Kepada kawan-kawan blogger dan pembaca setia yang disayangi, doakan aku selamat sampai ke sana, dan selamat sampai balik ke Shah Alam ok. 










Kepada sesiapa yang kebetulan pergi PD juga esok (jumaat), kalau ternampak aku, tegur-tegur la k. hehehe. 


OK, assalamualaikum dan selamat berblogging................

22 comments:

محمد شهريل القنيطري said...

first!!haha...lorh aku kembali ko plak pergi..adoi!!!hehe,slmt bercuti di PD

FARA said...

Have a save journey encik blogger (:

Adelia Amedei said...

Selamat ya. smoga selamat sampai tujuan.
salam kenal. silahkan berkunjung dan berkomentar serta follow blogku. ma kasih sebelumnya. nih linknya http://adeliaamedei.blogspot.com/

shahrazali said...

dalca :
selamat2.....haha


fara :
baik cik fara yg manis jelita...hehe..


Adelia Amedei :
terima kasih adelia.....salam kenal..

LiNda said...

shah...nak ikut....:)

AdaM Hawa said...

wawawawa.. sonoknya.. memang ada plan nak ke PD.. tapi tatau bile nak peginya.. tgk kelapangan..
hati-hati berada di PD..

~Sweet Honesty~ said...

wahh..untung dpt besantai2 eyhh..jeless jelesss

J.Syazwana said...

bestnya !!
dah lama siot tak mandi pantai.
:(

shahrazali said...

linda :
jom laaaaa...hehehe...bru balik pangkor,,nk jalan2 lg yek dia...


adah hawa :
ok......mmg kena berhati-hati...xleh sronok sgt..hehe...


sweet honesty :
jgn la jeles2.....jom la ikut skali..hehe...

Ungu Violet said...

jenjalan lagiii...syok laa...:)

shahrazali said...

j.syazwana :
haaaa....jom la sekali....ajak akram...


Ungu violet :
syok2....jom la...hehe..

LiNda said...

hehe..tak puas nak mandi laut lagi...ko tido sane ke?

MaYa MustWany said...

nak ole2..plz..hahah
mas bru skli kut..kli k2 mas cncel last minit..just fmly je dpt g.frust kli kdua coz lepak kat rumah wat bbq..hot2..

ok tke k disana.have fun..

Emma said...

pd memang best, kami pun selalu holiday di PD

Alex Irfani said...

kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follow ya.. :D

CekbOlat-bOlat said...

bolat TERnampak.. tapi malu nk tgur..

MAP : di AlorStar.. wakakakaka

nur farahin binti sulaiman said...

sonok la dpt gi jln2..

shahrazali said...

Linda :
aah......dah balik dah pun...ktiorang bercamping kt sana..


maya mustwany :
alaaa...shah xde beli pape la mas...hehe..sbb xde bajet lebih..


emma :
btol2....PD best..


cek bolat-bolat :
cmna alor star nmpk org kt PD ni,,hehehe...


nur farahin binti sulaiman :
mmg sronok.......sbb jalan2 ngn kawan2 yg best..

mira maisara said...

lana dah tak singgah pd..huhu

Juliet_iRa~" said...

wahh jalan sakan ea..hee

sblm sibuk baik jalan2 dl kan..ngee

beli apa kat PD?;p

nak tart?meh dtg amik..ahah

shahrazali said...

mira maisara :
jom la kita singgah lg...hehehe..

shahrazali said...

juliet ira :
x beli pape pun....x cukup bajet..hehe...
dtg amik kt mne???dapt free ker??hehe...

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA