Click here OK!

Followers

Monday 12 March 2012

PLEASE PROVE YOU'RE NOT A ROBOT

 "PLEASE PROVE YOU'RE NOT A ROBOT"

Pernah tengok statement atas ni??? Ni la yang keluar kalau kita nak komen kat sesetengah blog. Aku dulu masa awal-awal guna juga benda ni. Tapi secara tak sengaja la. Sebab aku tak tau nak setting lagi. Lepas kawan aku tegur, baru aku buang verification code ni.

Ni contoh sahaja...

Pernah tak korang rasa tak selesa dan malas nak komen kalau statement ni selalu keluar??? Kadang-kadang aku cancel jek apa yang aku nak komen tu sebab dua kali nak prove aku bukan robot tak lepas.. hehehe. Kadang-kadang code dia susah-susah la. Bukan la sebab aku tak tau nak membaca code tu, tapi code-code tu kadang-kadang mengelirukan. Dah try another text pun kadang-kadang tak lepas. Dah susah aku nak tinggalkan komen walaupun aku nak sangat komen. Tapi kalau aku dah taip panjang-panjang tu, aku akan usahakan juga sampai boleh. Tak kisah la sampai nak kena tanya member sebelah perkataan apa yang ada tu. hehehe. (banyak plak 'kadang-kadang' aku ni..hehehe)

Aku bukan nak salahkan sesiapa ye. Harap jangan ada yang terasa. Aku harap sangat-sangat. Kalau ada yang terasa, aku minta maaf sangat-sangat. Aku dulu pun macam tu juga,,tapi lepas kena tegur, aku dah buang verification code tu. Walaupun ada verfication code ni kalau nak komen, aku tetap akan komen di blog mereka sebab aku memang suka komen lepas baca.Sebab aku tak anggap ianya menyusahkan aku, cuma menyukarkan aku nak tinggalkan komen.


ok,, assalamualaikum dan selamat berblogging..................




 Gambar semua ambil kat GOOGLE..
 

14 comments:

Anis Adila Aris said...

same la kite..kalau kena isi benda alah ni , terus hilang mood nak komen..

Unknown said...

hehe..bbtl 2,kdg2 rsa mls jer nk taip..

shahrazali said...

anis adila aris - hilang mood kn walaupun sblum tu tgh smgt nk komen..hehe..

dalca - klu dah malas,,mmg susah la nk komen...

AdaM Hawa said...

panjang plak tu.. sekali silap.. terus tekan X.. huhuhuhu

AdaM Hawa said...

panjang plak tu.. sekali cube kalau x lepas.. mmg klik X je kat atas tu.. huhuhuhu

SHAHIDA SHIDA said...

camana ye nak setting benda tu...

LiNdaBlogshop said...

hehe..dulu aku pun pakai ni sebab tak tau setting..pastu ade sorang blogger senior yg tegur..terus terkial2 aku cari cmne nak buang bende alah ni..huuu..

~Sal Ismail~ said...

verification code tu mmg sgt mempengaruhi kita nak komen ke x.tp ada sesetengah org x sedar.n bila tegur baru dia perasan..kdg2 better kita tegur je, just bg cadangan~ ^^

ch000tz said...

blog yang ada menatang ni adalah blog yang tak best dan mungkin tak akan disinggah lagi ...mekasih hehehe

saffiya_aleesya @ echa said...

pernah gak kena macam ni..kena sekali dua kali ok lagi tp bila masuk kali ketiga tak approve gak memang aku blah jer..nak komen pun payah sangat!!!

shahrazali said...

adam hawa - btol tu...tp klu dah taip komen pnjg2,,usahakan juga la bg boleh...hehe..

shahida shida - pegi kat 'setting', then klik 'comments', scroll ke bwh smpai jumpa 'show word verificaton for comments' tick pada 'No'....

linda - sama la kita...sebab tak tau kn...aku pun dh kena tegur baru tau..

saLljOu - btol tu....tp nk tegur direct mcm segan..hehe...maklum la..sama2 baru dlm dunia blogger ni..

c'axoera - haha....menatang dapatnya...siap xkn singgah lg tu..tu dia penangan word verification...

echa - btol tu...bukan kita xnk komen,,tp rasa payah kn..

Juliet_iRa~" said...

heee..tu la rs payah gak tp kalau dah taip proceed je..cuma bila kalu asik slh..tekan cancel je la..heee ;p

Anonymous said...

rasa nak seluruh blogger espclly baru2 ni baca blog shah..mas yg jari pengomen ni memang kadang2 stress sangat part ni.lagi2 kalau nak wat cepat..fuhh..

shahrazali said...

juliet ira - tu la kan.....klu dah taip pnjg lebar,,usahakan jugak nk komen..hehe..

maya mustwany - btol la tu....dah la mas ni pengomen tegar kn..hehe..abs hilang mood kita nak komen2 ni..
pe lagi mas,,,share la ngn kwn2..hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA