Click here OK!

Followers

Monday 19 March 2012

WEHHHH....AKU DAH BALIK SHAH ALAM..HAHA..


Petang tadi naik bas pukul 3:30 petang (ikut tiket), tapi bas nya gerak pukul 4:10 petang. Cetttttttttttttt!!!!!!!!. Sabar je la. Nasib baik sampai Shah Alam pukul 9 malam. Sempat la aku nak tengok bola kan pukul 930 malam. Takpe la kan. Kalau tak sempat tengok bola, memang aku hangin satu badan.
Bas macam ni la kot yg aku naik.

Hari ni dapat nak bas dua tingkat. Pertama kali dalam hidup naik bas dua tingkat. hehehe. Memang dari dulu aku teringin nak naik bas dua tingkat ni. Hari ni dapat juga. hahaha. Ntah apa-apa. Dalam bas takde banyak cerita sebab aku lebih banyak tidur daripada berjaga. hehe. Nyaman rasa naik bas baru. Plat bas pun JNJ. Baru la kan. Suasana pada mulanya agak bising sebab sebelah seat aku ada pasangan budak kembar cina yang berebut tempat duduk. Diorang berdua kongsi satu seat. Jimat la sikit kot. Gaduh sakan jek diorang. Last-last yang sorang beralah duduk belakang dengan mak dia. Lepas tu senyap..........dan aku pun tertidur....

Semalam pergi majlis kahwin kawan aku sekejap jek. Sampai-sampai makan, tunggu pengantin berarak, then balik. Aku pergi pun tumpang kawan aku, so bila diorang balik, aku pun kena balik la. Kalau tak, macamana aku nak balik kan. hehe. 


Cermin mata tu aku yang punya. Apa la pengantin ni pinjam cermin mata murah aku tu. haha.

Ni la pasangan pengantin tu. Sama cantik sama padan. Dua2 kawan aku masa kat matrik. Diorang dah berkawan sejak matrik maknanya dah 7 tahun diorang bertahan kan. Alhamdulillah diorang bertahan sampai ke jinjang pelamin. Semoga korang berdua kekal gembira dan bahagia sehingga ke anak cucu dan ke akhir hayat. (diorang ni pengantin paling tak series pernah aku jumpa. hahaha. Diorang memang sempoi habis)


PENGUMUMAN !!!!!!!!!!!!!
Tadi Manchester United mengalahkan pasukan Wolves dengan jaringan 5-0. hahahahahaha. Jaringan dihasilkan oleh Johnny Evans (1), Antonio Valencia (1), Danny Welbeck (1) dan Chicharito (2). Aku tengah rasa seronok dan puas hati ni. Kepada siapa-siapa yang sama-sama menyokong Manchester United, mari kita nyanyi sama-sama.
"GLORY-GLORY MAN UNITED, GLORY-GLORY MAN UNITED"




OK. assalamualaikum dan selamat berblogging..............

   

14 comments:

starzieti said...

comelnye pengantin. :D

AdaM Hawa said...

sy pun x pnh naik bas 2 tingkat.. tingin benonya..

selamat pengantin baru.. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. sweet couple..

HanisLazimAndTheShaklee said...

cute ah pengantin laki tu...
hihihihi

shahrazali said...

starzieti - comel kn diorang...mmg sepadan la..


adam hawa - nnti ada peluang naik la..tp sama jek kot rasanya ngn bas biasa..cuma rasa tinggi skit kot..


aniswany - pengantin lelaki tu mmg lelaki pujaan ramai perempuan dari dulu sampai skrg...hehe..dah la baik orangnya...

~Cik Sweety~ said...

comey tol pengantin laki..ada taik lalat kt tepi dagu..teringat adik agkt sya yg hilang tnpa jejak mna ntah..

shahrazali said...

Sweet honesty - hehehe....mmg dia comel pun...sbb tu dpt bini pun comel..hehe...hilang ke mana adik angkat tu???

Anonymous said...

waalaikummussalam wbt..
elo3..hihihi

smart gak baju pengantin..

mas paling menyampess g shah alam..hihihi..

shahrazali said...

maya mustwany - why????nape menyampess plak gi shah alam??

ch000tz said...

shah alam tu dah dalam kawasan tu hehehee....

hrmm nape pengantin salu cantik eyh....pas habis jadi pengatin da tak cantik dah :p nape nape napeeee ???

shahrazali said...

kawasan sape???u ker??
pengantin sllu cantik sbb dia bersolek..hehe....lepas kawin pun cantik ape..cuma perempuan jek yg x perasan sendiri..

Juliet_iRa~" said...

tahniah utk kwn y naik pelamin tu..hee

sepadan...kwn dia ni bila lagi?;p

heee..bas 2 tgkat kalau transnasional xbest..sempit..kuikui

shahrazali said...

juliet ira - kawan dia lambat lg la...hehe..

Anonymous said...

menyampess coz dulu sllu exam kat sana..leceh naik ktm yg kne turun kat kl cntral..rmai org n lambat.hahaha..

klu bangi n serdang rya ok.hihihi

shahrazali said...

oooooooo...biasa la...shah alam ni mmg ramai org...hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA