Click here OK!

Followers

Monday 7 November 2011

APA YANG LELAKI RASA BILA - kekasih minta duit


Ini adalah pendapat saya sendiri berdasarkan pengalaman.

APA YANG LELAKI RASA BILA - kekasih minta duit


  1. Lelaki kaya dan tak hensem, dia rasa perempuan ni memang nak harta aku jek.
  2. Lelaki kaya dan hensem, dia rasa perempuan ni cuba ambil peluang yang ada nak pau duit selagi bersama. Lelaki macam ni pun akan "menggunakan" kekasihnya. 
  3. Lelaki prihatin dan baik, dia rasa kasihan dan akan siasat macam-macam sebelum bagi.
  4. Lelaki yang setia gila-gila, dia rasa tanggungjawab dan beri setiap sen yang diminta.
  5. Lelaki baran, dia rasa marah sebab awek asyik minta duit jek.
  6. Lelaki jujur, dia rasa simpati, tapi akan berterus terang ada duit ke tak, boleh bagi ke tak.
  7. Lelaki macam saya, macam no 6 la..hehe....
Perempuan ni memang kadang-kadang suka nak meminta-minta. Lagi-lagi dapat boyfriend yang memang kaya. Kalau dah kaya lantak la kan. Tapi macamana dengan yang tak berapa nak ada duit, tapi girlfriend selalu nak pakai duit lebih??? Kalau lelaki jenis dah sayang sangat kat perempuan tu, apa saja dia akan bagi asalkan girlfriend dia tak rasa susah.


Ada perempuan zaman sekarang ni yang sengaja mempergunakan lelaki yang lurus, asyik meminta duit atau meminta untuk teman pergi shopping. Lepas tu guna taktik manja " suka la dengan beg ni", "suka la dengan kasut ni", "tapi saya xde duit la awak". Dah sah-sah minta belikan kan....Macam-macam.. Bukan semua perempuan macam tu. Cuma ada segelintir je.

Syukur alhamdulillah awek-awek saya sebelum ni sentiasa memahami kewangan saya..hehe.. 



2 comments:

Anonymous said...

awek2? haha ramai nampak.

shahrazali said...

haha....skrg xde la...single tau..hehe...

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA