Click here OK!

Followers

Thursday 3 November 2011

Favorite Cover Artist (Megan Nicole)

Hari ni aku nak cerita pasal artis cover kegemaran aku. Nama dia Megan Nicole. Aku sangat-sangat suka dengan suara dia. Orangnya sangat comel bagi aku. Lagi-lagi masa video klip "Move Like Jagger". Dia dilahirkan pada 23 September 1991. So sekarang umur dia 20 tahun la. 




Comel kan dia ni. Geram je aku tengok. Aku subscribed channel dia kat YouTube. Dia sangat berbakat. Dah boleh jadi artist sebenar dah aku tengok. Subscriber dia dah ada 509204. Total upload views dah 125,577,380. Ramai tu view dia. Antara lagu-lagu cover yang aku selalu tengok dan dengar. 

Move Like Jagger  The Lazy Song   Who Says


4 comments:

ch000tz said...

hahahah nope nope.....fav artis robert dowrey jr, johnny depp & hugh jackman hehehe :p

shahrazali said...

ni bukan artis berlakon...ni artis nyanyi cover kt youtube la..hehe..

ch000tz said...

tahu lahhh tapi tak suka.....saya suka dalam list tu ajer hahaha

shahrazali said...

hoho...okay2...hehe..sy pun minat artis2 yg awk minat tu..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA