Click here OK!

Followers

Friday 25 November 2011

TEST FUZZY MATH SENANG.....LEGA !!

Malam tadi ada test Fuzzy Math. Alhamdulillah senang jek jawab. Thanks to Siti Amnah yang banyak memberi tunjuk ajar. Mula test pukul 830 malam, pukul 900 malam dah siap jawab. Masa yang diberikan sampai 950 malam. Tapi aku tak keluar awal pun sebab nak tunggu kawan-kawan. Dalam pukul 930 malam baru ramai-ramai keluar. 

Lepas habis test, kitorang pergi lepak makan kat kedai mamak. Restoran Khalifah namanya. Tapi diorang panggil "kedai jali" sebab aku yang selalu ajak makan kat situ dulu. "jali" tu nama panggilan aku. Geng-geng perempuan panggil macam tu. Mimi, Fira, Amnah, Zati. 

Harap-harap dapat score full mark test 2 Fuzzy ni. Tinggi sikit carry mark. Lepas tu ada harapan la nak dapat A subjek Fuzzy ni. hehehe.

Dah lepas test mesti ada amik gambar. Dah aku pun duduk situ, memang join skali la. Aku suka gambar ni sebab aku nampak KURUS. hahaha. 

Dari kiri : Zati, Mimi, Aku, Fira, Amnah
 Diorang berempat ni la bestgirlfriends aku dekat Uitm Shah Alam ni. Memang la kan, dah sekelas. Fira tu sekelas dengan aku dah masuk 4 tahun lebih dari diploma lagi. Aku sayang korang. 

Budak-budak lelaki mana????? ada yang dah gerak, ada yang belum habis jawab, ada yang jadi tukang amik gambar, ada yang tak nak masuk sekali. hehe. Ni tengah tunggu geng-geng lain jawab test la ni. (lokasi: laman Najib FSKM)

8 comments:

KizZ said...

Geng-geng gempak siap awal la ni..

shahrazali said...

gempak la sangat...

Unamn said...

fuzzy math tu ape? hehe (^_^)V

Anonymous said...

saya sayang kawan kawan saya...(",)mimi

shahrazali said...

fuzzy math tu matematik yang berasaskan logik akal.. contohnya dari segi matematik biasa - suhu bilik adalah -4 darjah celcius
dari segi fuzzy matematik - suhu bilik sangat sejuk..

Unamn said...

oh baru paham :) ^_^

Unknown said...

boleh la jdik cikgu lepas ni jali..yuhuuu..n saya syg kwn2 saya juge =)

shahrazali said...

kalau aku cikgu,,ko guru besar la amnah...

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA