Click here OK!

Followers

Monday 21 November 2011

Chelsea VS Liverpool

Topik menarik dalam bola sepak. Chelsea kalah lagi di laman sendiri. Jarang aku tengok game Chelsea kecuali lawan Man Utd atau team-team kuat macam Liverpool, Arsenal dan sekarang Man City. Masa tengok tadi aku tak sokong mana-mana pun. Aku nak dua-dua kalah. hehe. Boleh tak ek nak macam tu. hehe. Mana boleh kan. 

Hari tu Chelsea kalah di laman sendiri dengan Arsenal 5-3. Kali ni kalah lagi di laman sendiri 2-1 dengan Liverpool. Muka penyokong-penyokong Chelsea tadi muram jek aku tengok. Diorang pun mungkin dapat rasa defender Chelsea tadi agak lemau sikit. 

Aku suka sebenarnya Chelsea kalah. Dah la semalam Man Utd menang. hehe. Walaupun menang tipis dengan team baru nak naik Swansea, tapi menang juga kan. Kalau team lain kalah, aku rasa biasa jek. Tapi bila Chelsea kalah, suka betul aku. hehe. Maaf ye penyokong Chelsea. 

No comments:

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA