Click here OK!

Followers

Friday 4 November 2011

Favorite Cover Artist (Alyssa Bernal)

Ni lagi sorang artis cover kegemaran aku. Orangnya sangat la cantik bagi aku. Dengan lesung pipit dia yang comel tu. Geram tu. Nama dia Alyssa Bernal. Dilahirkan pada 22 Disember 1989. Sekarang umur dia 22 tahun. Aku dah lama dah layan Alyssa Bernal ni dari diploma lagi aku dah layan. Muka cantik, suara best. Apa lagi yang tak cukup kan. hehe. 



Lawanya lah Alyysa Bernal ni. hehe. Lagi-lagi time pakai topi tu. Muka pun kacuk. Yang ni pun aku subscribe juga. Dia ni dah ada 555046 subscriber dah sekarang termasuk aku la kan. hehe. Total upload views dia plak 122,810,338. Dia pun dah ada lagu sendiri dah.
Antara lagu-lagu dia yang aku selalu tengok dan dengar

Clumsy      Hey Soul Sister       I'm Yours
 

No comments:

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA