Click here OK!

Followers

Monday 30 April 2012

SUDAH CUKUP SUDAH

Lagu ni dah jadi mainan bibir aku untuk menyanyi. Aku ni jenis tak kisah dari mana lagu ini, siapa yang nyanyi, rentak apa pun lagu tu asalkan sedap didengar telinga aku sendiri, aku suka la. Lagipun lirik lagu ini ada maksud dan mesej untuk sang pencinta dan untuk orang perempuan Payers. Mesti korang paham kan maksud perempuan players tu. Aku tak tujukan lagu ni untuk sesiapa, tapi cuma aku nak kongsikan lagu kegemaran aku sekarang ni. hehehe. 

Muzik mula-mula dah macam lagu rock kapak dah. hehe. Suara pun best, lagu best. Video klip diorang pun best. Kalau korang tengok komen-komen kat ruang komen video ni kat youtube, macam -macam hal diorang gaduhkan. Tak paham aku mentaliti orang kita ni. Kalau rasa suka, dengar je la kan. Dan kalau rasa tak suka, its ok, tak payah dengar la kan. Tak perlu kot nak membahaskan pasal lagu tu. Aku bukan nak banggakan lagu dari negara luar. Tapi aku cuma kongsi apa yang aku suka. Aku suka apa sahaja lagu yang aku suka dengar tak kira la siapa yang nyanyi, genre apa pun muzik tu, dari mana penyanyi tu. 

Bila la lagu ni nak ada kat karaoke ek. hehehe. Kalau aku dijemput perform lagi untuk malam dinner, nak nyanyi lagu ni la. hahahaha. 

Enjoy this music video ok. Sudah Cukup Sudah by Nirwana Band. 



Ada sesiapa yang sama macam aku suka lagu ni???? Kalau ada bagus la. Kalau takde pun takpe. hehehehe.



Ada lagi satu video lagu ni tapi ini hasil buatan peminat diorang sendiri kot. Ini bukan Offical Video macam kat atas ni. Tapi agak menarik la. Aku ingat video cerita korea, tapi bila aku baca komen-komen video ni kat youtube, ini cerita Taiwan katanya. Tajuk cerita ni "Romantic Princess".. Lebih sejuta view kot video diorang buat ni. Bukan video ni cerita Taiwan ni jek, cerita Hindustan Kuch Kuch Ho Ta Hai pun diorang ada buat juga. hehehe. 

Lagu sama, tapi video lain. 



Ok. assalamualaikum dan selamat berblogging.....
(Aku on9 guna laptop member aku. Laptop aku rosak !!!! HUUWAAAAAAAA !!!!)

21 comments:

Akulah.com said...

banyak kali dengar lagu nie.. huk3

iAmCekbolat said...

sudahhh ! cukupp !

room mate cekbolat psang lagu ni 24jam.. =..=
dh boleh hapaii dh lagu ni

LubLy said...

sudahhhhh-sudahhh la br0..ekeke

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

arghh siannye laptop rosak.. meh alyn bg pinjam meh.. hehee

Unknown said...

tapi kalau dengar selalu cepat jemu..:p

Cik mama said...

cik mama pun sama, mna yg sedap di dengar di nyanyikan itu laa yg cik mama suka. selagi tak membebabkan org kot.. hehhehe

shahrazali said...

akulah.com :
sama la....hehe..




cek bolat :
haha...bole geng ngn roomate cek bolat ni...




lubly :
haha.....sudah2..




alyn adnan :
thanks alyn sudi bg pnjam..hehe..laptop dah ok..charger jek yg rosak..dh beli bru dah...hehe..




diana :
mmg cmtu pun...bila dah jemu,,tukar lagu lain la..hehe..tp lain kisahnya klu lagu ni ditujukan kepada seseorang kan..




cik mama :
btul tu....percayalah kepada telinga sendiri..hehehe...

Cik Farhana said...

Yeahh..lagu nih mmg best kn ?!! shah nyanyi la nty .. heheh

Md Duan said...

bleh gagah ah... sda ah jgak.., :D

shahrazali said...

cik farhana :
utk farhana bleh jek....tgok la klu ada peluang..hehe...




md duan :
emm...bleh gagah??

Putry said...

alahai.... putry nak dengar lagu ni... tp masalhnye laptop ni prob.. jadi bisu tetibaaa huaaa

nur_za said...

nur suka lagu ni.nur suka lagu ni
nur suka lagu ni..ops..tertulis 3 kali plk..hehe

shahrazali said...

putry :
laaaaa....cmne bleh jadi cmtu...nnti2 putry dgr ye...




nur_za :
bgus la..bgus la..bgus la..hehe..

Juliet_iRa~" said...

br td dgr lagu ni..hee..not bad..:)

ehhh camne lappy leh rosak?kuat sgt main game kot..ahha

shahrazali said...

juliet ira :
mmg not bad la...hehehe....
laptop dah 4 tahun,,dh lama rasanya..charger yg rosak..dah beli baru dah...melayang 60 hengget..

Lysa said...

Dah dengar lagu tu tapi still x berapa minat lagi.hehe nirwana tu band mlaysia kn?

Laptop tu hantar lah kedai. Boleh update selalu :D

shahrazali said...

lisa :
ooooo..ek??band malaysia ker?? mcm band indonesia jek..hehe...

dah ok dah...charger yg rosak..dh beli charger baru...melayang 60 hengget..huhu...

Domu-kon said...

lagu ni ok gak..suka la jugak..hehehe

shahrazali said...

domu-kon :
bgus la klu suka..hehe..

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

haha oke2.. berapa charger tu..?

shahrazali said...

alyn adnan :
60 hengget....huhu..beli yg biasa jek..nk beli yg ori cam mahal..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA