Click here OK!

Followers

Tuesday 3 April 2012

SEGMEN BLOGLIST BLOG RILEK-RILEK APRIL 2012


Aku jarang-jarang join segmen ni. Tapi oleh kerana ini segmen bloglist exchange, aku pun berminat. Aku suka berada di bloglist orang lain sebab dapat memberi peluang kepada mereka-mereka yang belum kenal aku ni terjah blog aku. Aku suka orang kenal aku melalui blog orang lain. Maknanya mereka masuk ke blog aku atas dasar ingin tahu pasal blog aku. 

Kebanyakan blog-blog yang dalam bloglist aku, aku pun ada dalam bloglist mereka. Boleh refer kepada Blog Pilihan Shahrazali tu. 

Aku harap blog rilek-rilek ni letak aku dalam bloglist sampai bila-bila. Boleh camtu En Patrick Star????hehehe. 

Aku nak tag semua yang baca entri ni. Kalau korang baca dan komen entri ni, korang sudi-sudi la join sekali ok. Kepada sesiapa yang nak join, boleh klik pada banner di atas. Join jangan tak join. Kita serbu ramai-ramai blog rilek-rilek. 

Emmm.... Kalau korang join segmen ni sebab baca dari blog aku, mention-mention la sikit ok. hehehe. 

Ok... Assalamualaikum dan selamat berblogging..........

16 comments:

~Cik Sweety~ said...

en jali..selamat bersegmen(^_^)

iAmCekbolat said...

fuhh..fuhh.. shah kn retis.. sape ade dlm bloglist mmg power lah XD

CikTeddyCorner said...

cik tanak join,boleh tak bang shah?haha

shahrazali said...

sweet honesty :
selamat..selamat...



cik bolat :
retis la sangat cik bolat....tp cik bolat lg femes kn...



o cik teddy :
x kisah....hehehe...ikut suka cik teddy la...

Cik Puan Muda Umi said...

saya takde pun dlm blog pilihan kt tepi tu..sobsob..nk merajuk cmni..:)

shahrazali said...

cik puan muda umi :
alaaaa...jgn melajuk meyhh... skrg jgk sy letak umi dlm bloglist...

Unknown said...

hehe,selamat bersegmen shah,tahniah MU menang smlm...cantik goal..

S.A.M said...

Bloglist dah update!
Thanks bro sbb sudi join segmen Blog Rilek-Rilek. Moga2 makin ramai la yg dtg sembang kat sini..hehe

ch000tz said...

tak larat nak bersegment dah....huk2

shahrazali said...

dalca :
mmg cantik gila gol diorg...sronok tgok...hahaha..



Patrick star :
thanks jgk patrick star.....



c'axoera :
tak larat, xpe....jgn paksa2 diri u k...

Anonymous said...

slmat bersegmen

shahrazali said...

maya mustwany :
selamat..selamat..

Unknown said...

yeah. insyaAllah akan menjoinkan diri jugak nanti yeah .. btw , nice to know u and ur blog ..

shahrazali said...

tia :
nice to know u too.....

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

huh~ Alyn tak pernah join ape2 segmen lagi.. contest baru sekali..

shahrazali said...

alyn adnan :
nnti klu ada,,join la..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA