Click here OK!

Followers

Sunday 15 April 2012

LELAKI PANGGUNG SEMALAM


Aku baru tengok wayang semalam. Cerita Battleship. Ok la cerita tu. Yang hebatnya bahagian grafik jek kot. Sebab pada aku, banyak yang aku jangka dan harap tak ada dalam movie ni. Emm, aku ratingkan cerita Battleship ni 7/10. 

Semalam ada rasa geram juga la dengan mamat sebelah aku ni. Apa dia buat??
  •  Sibuk bercerita dengan perempuan sebelah dia pasal cerita tu. Sebab perempuan tu ada jek benda nak tanya lelaki tu kenapa itu, kenapa macam tu, siapa yang buat, siapa orang tu. Suara kuat pula tu. Kacau jek orang yang tengah concentrate tengok macam aku ni kan. 
  • Kaki dah masuk sikit kawasan aku, lepas tu suka betul goyang-goyang kaki dia. Aku jadi rimas sebab kaki dia kena kaki aku. ( kalau awek cun buat macam tu takpe gak. hahaha). Bila dah rasa rimas sangat, aku tepuk kaki dia. Dia terkejut dan pandang aku muka pelik. Aku cuma bagi isyarat tangan suruh ke sana sikit. Ok la kan daripada aku bagi tangan terus kat dia. haha.
  • Sibuk nak mengagak apa jadi seterusnya. Cakap kuat pula tu. Kalau ya pun nak jadi tukang tilik cerita, cakap dalam hati je la. Tak yah nak beritahu semua orang kau tahu nak agak apa jadi lepas tu. Paling tidak pun bisik-bisik kat perempuan tu sudah la.

Ini apa yang jadi untuk semalam dan lelaki sebelah aku je la. Sebelum-sebelum ni banyak jek ragam-ragam manusia yang menggeramkan dalam panggung yang berlaku di depan, belakang, kanan dan kiri aku. Sabar je la. 

Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging..................................

24 comments:

Anonymous said...

die ingat die beli dvd ape? chis!

Unknown said...

Apa lagi cik abg shah...
Cakap camni kat dia..
Bro aku beli tiket wayang ni bukan tuk tengok wayang tapi aku sukaa sangat dengar ko citer... Best la citer ko..
Agak2 apa jadi... ;)

Unknown said...

Apa lagi cik abg shah...
Cakap camni kat dia..
Bro aku beli tiket wayang ni bukan tuk tengok wayang tapi aku sukaa sangat dengar ko citer... Best la citer ko..
Agak2 apa jadi... ;)

iAmCekbolat said...

arghhh ! klau bolat tempik jer.. geram doe,, kite byar bkn nk dgr cerite.. nk tengok citer tuh.. ish mincik >,<

eh asal bolat telebey-lebey nih? aiyakk =.=

Ayuni said...

"Kalau ya pun nak jadi tukang tilik cerita, cakap dalam hati je la". Ske ayat nie, mmg pun selalu jadi, nk2 nye yg sibuk dok sebelah awek, yg awek pulak mcm .......sgt sbb semua nk tny, org lain sibuk nk concentrate tgk citer, dier sibuk nk bertukang tilik....

diya said...

Samalahhh, tengok battleship jugak semalam. Tp kesian sorang mamat ni duduk sebelah sorg ibu yg anak nya asyik merengek. baby lagi dah bawak masuk panggung, manalah budak tu nak duduk diam kann.

Putry said...

putry paling tak suka part yang goyang2 kaki tu sampai kite punye tempat duduk pun goyang .. tp penh jd kat putry, putry sound je org cm tu... malas nak jaga hati n persaan org cm tu.... nasib baik abg shah tak bagi pelempang kat pempuan tu suh dok diam... jgn bercakap.. tengok jeee hehehe :)

nur_za said...

heheh..amboi mrh sunguh dia..
yg bermanje2 dlm wayang tu pun da jgk..kan2 =)

Cik Farhana said...

Xtengok lg cta tuh . .

hahah bley plak buad camtuh kat mamat tuh . mmg xbest kn if ad gangguan , sbo jela hee

CINTA UNTUK KITA said...

hahahahahahahaha part tepuk kaki dia tu tak bleh thn la kyra bygkn.. msti muka dia cm beruk terkejut apahal mamat ni tepuk kaki aku.. haha :)

LiNda said...

huaaa...tengok wayang tak tunggu aku. Macam best je weh cite battleship tu..lambat lagi baru aku blh tgok wayang..:(

AdaM Hawa said...

tu la dia.. ragam warga dalam panggung..

J.Syazwana said...

terbaik ah kau tepuk kaki dia. kalau aku pn panas camtu. memekak je. hahahaha !

Unknown said...

hahaha geram kan shah! dorg nie tak reti nak pikir gamaknye! ingt tgk kat rumah ke ape? hish! emy bengang tau kalau org belakang suke2 betol "ter"tendang kerusi kite. iskh ter die berkali2 kot~~ grrr! :)

Domu-kon said...

lain kali tumpahkan air kat baju dia.. hehhee.. sabo je la yer..

untg la tgok battleship

Cik Puan Muda Umi said...

memang byk org mcm tu dlm wayang,sabor je lah..kalo takleh sabor,bgi je dia mkn kaki..kehkehkeh

Juliet_iRa~" said...

hee mcm2 ragam org ni ea..huu

sbr je la..kena sensitif skit kalo tgk wyg beramai2 ni..;p

LubLy said...

dia mtk makan penampor kot..huahua

Cik mama said...

kann geramm jerr org cam tu.. last cik mama tgok wayang 5 thn lepas.. hahahhahhah..

nazirah said...

hahaha mmg sgt tak setuju situasi mcm tu bile berlakU time kte concentrate gile kot nak tgok wyg kan..

first : ble ckp kuat2. mcm tu ..ala tgOk je da la tak yah ar bising2 kan bknnye ko dirctor pn kan kan kan

second : ble ade goyang2 kaki lak , eee rimas gile goyang kaki sebelah pn xleh time yg goyang kaki belah belakang seat kte pn x selesa, slp2 otak kte yg bergegar kan huhu

third : tak suke bile time2 ngah feeling mood romantis, tetibe ada yg gelak la, mcm seolah tak menghayati ala kacau mood la spOil hehe tu je la kot huhu

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

mesti bengang gile kan..? baik tengok kat rumah je.. hehe , nape tak sound je..

shahrazali said...

rapunzel cikilolo :
tau xpe..dia ingt dia tgok berdua jek kot..



linda wahed :
mmg dia segan la...tp malas nk bg dia malu ngn org ramai..



cek bolat-bolat :
xpe la....bolat terlebih-lbih pun sbb nk back up shah..hehe... dia perasan dia bgus menilik cerita la tu..



ayuni :
tau xpe...dpt awek plak jenis blurrr x phm jalan cerita,,mmg asyik bercerita je la bf dia..



diya :
hadooiiiii...lg sedih jadi mamat tu..hehehe...pernah jgk pengalaman ada baby dalam panggung..tp jauh sket la..itu pun dah cukup kacau dah..




putry :
yg byk bercakap bukan perempuan,,tp lelaki....pompuan tu byk tnye,,lelaki tu byk bercerita..hehe...

shahrazali said...

nur_za :
ada......tp tu x mngganggu sgt klu nk banding yg mulut bising...



cik farhana :
mmg x best dan x puas tgok....pegi la tgok klu blom tgok...



cinta untuk kita :
mmg muka dia jadi beruk terus...hehehe...



linda :
best la jgk...tgok jgn x tgok..



adam hawa :
dalam panggung mmg macam2 ragam...pelik dgn org2 cmni...



j.syazwana :
aku dah x tahan sgt masa tu...kaki goyang2,,aku bleh tepuk,, tp mulut dia bising,,nasib baik aku x tepuk..hehe..



emy zulaiha :
org belakang ter ter ter tendang tu sllu jgk kena....bila tgok,,diorg buat x tau jek..org cmtu patut bayar utk dua seat.. seat dia dan seat depan dia...masa tu nk tendang cmne pun xpe..

shahrazali said...

domu-kon :
itu dah macam cari gaduh tu....hehehe...nnti bila dah bertekak dalam tu,,ganggu org lain plak..



cik puan muda umi :
org jenis x makan saman cmtu,,,bagi kaki pun diorg makan jgk....habis la kaki kita nnti...hehe..



juliet ira :
mmg macam2......selagi boleh sabar,,sabar je la...tp klu dah mengganggu sgt,,,kena tegur jgk kan..




lubly :
nasib baik penampor tgh xde masa tu...klu x,dah bg makan dah...hehe..



cik mama :
5 tahun lepas???msti masa tgh bercinta dulu kan cik mama...hehehe...



nazirah :
kalau dalam panggung,,,org2 mmg suka gelak walaupun x kelakar....kdg2 tgok cite hantu pun nk gelak2..diorg takut ler tu...cover jek gelak2 tu..
(thanks utk komen yg panjang)




alyn adnan :
malas nk cari pasal alyn....nnti bertekak plak...dah tepuk kaki dia pun muka dia terkejur beruk dah..hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA