Click here OK!

Followers

Tuesday, 1 May 2012

APA YANG KORANG RASA LEPAS TENGOK ??????

Hari tu aku ada jumpa gambar kat fb. Diorang post kata gambar ni kelakar. Tapi aku rasa seram plak bila tengok. hohoho. 















 















Haaaaaaa... macamana??? Kelakar ek??? Cuba perhatikan gambar tu lama-lama. Aku rasa seram tengok. hahahahahaha. Bandingkan la dengan gambar atas tu. 


Persoalannya..... Kenapa dia sorang jek muka macam tu sedangkan budak lain ketawa sakan. Dan gambar terakhir budak tu dah berkongsi apa yang dia rasa dengan menukarkan semua muka kawan-kawannya dengan mukanya sendiri. haha.


So, apa yang korang rasa?? Kelakar?? Seram?? or xde rasa apa-apa?? hehehe.

Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging............
Macam-macam hal orang-orang sekarang edit2 gmbar kan. ish..ish..ish.........

30 comments:

~Sweet Honesty~ said...

kelakar kot..haha.. seram pun ada..

Ayuni said...

ei, mmg seram!

shahrazali said...

sweet honesty :
mcm2 rasa ek..hehehe..




ayuni :
seram kan..hehe...ntah sape bdk laki tu..

Lady said...

kelakar lah, muke sama je sume.. hahaha

shahrazali said...

lady :
xde rasa seram??hehehe...

Putry said...

pic yang 3 tu cam seram sikit.. sape yg edit ni mmg pandai la.. kreatif tuuu

shahrazali said...

putry :
btul tu..kreatif dn dah xde keje..haha..

Cik Farhana said...

Serammm + lawak ! huhu ~ canela perasaan kengkawan if tgk wajah diorg kne edit camtuh kn . heheh

shahrazali said...

cik farhana :
klu kengkawan dia tgok,,msti la diorg rasa pelik...hahaha...dan menyeramkan...bayangkan la budak tu mmg btol2 lakukan sumpahan cmtu..hehe..

AdaM Hawa said...

kelakar pas tu.. seram..

shahrazali said...

adam hawa :
pas tu?? hehe..

nur_za said...

kah2....
memang kelakar tambah seram
naik bulu roma..hehe

shahrazali said...

nur_za :
hahaha...mula nmpk kelakar,,then seram..hehe..

Domu-kon said...

dah la skrg pukul 1.30 pagi..tgok gmbr cmtu..serammmm

shahrazali said...

domu-kon :
seram kan...hehehe...

LiNda said...

tgok gmbar mule2 tu aku rase pelik gak npe dak laki tu je tak senyum, tp seram la shah kalo tgok lelame..kang aku x leh tido plak..

EZAN IDMA said...

kahkah serius gile muka dak tu

lisa said...

memula kelakar..last2 tu seram T__T

tu edit ke ape ?

Saya Disini said...

menakutkan la

alyn adnan said...

Mula2 kelakar.pastu jadi seram.. hahaha

saffiya_aleesya @ echa said...

dah macam zombie jer hahaha

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkkkkkkk... aku terasa seram dah nie...

shahrazali said...

linda :
pelik kan...dia sorg jek x snyum..mmg agak seram pun..hehe..




ezan idma :
mood x baik la tu...haha..




lisa :
mesti la edit....hehe..tp bukan sy edit ye..jumpa kt fb..mmg seram giler klu btul2..hehe..

shahrazali said...

saya disini :
hehe....jgn tgok lma2..




alyn adnan :
mmg seram pun bila tgok lme2...ntah knp la bdk laki tu kn..dia sorg jek yg x snyum..





echa :
haha....zombie muka sepesen..




C.M.A :
jgn tgok lme2..hehehe..

Cik Puan Muda Umi said...

kesian budak tu,tak pasal-pasal jadi bahan lawak..haha..kesian-kesian pun,sya tetap nak gelak..bhahahahaa

shahrazali said...

cik puan muda umi :
hamboiiii...ketawa besar btul ni..hahaha..

J.Syazwana said...

naseb baik lah aku baca pos ni pagi2 bute ni ha. cisss betul. hahaha

shahrazali said...

j.syazwana :
klu malam2 buta npe?????takut??hehehe...seram kan??

alyn adnan said...

tu lah mcm muke xde perasaan jekk

shahrazali said...

alyn adnan :
tau xpe....bdk tu bermasalah kot...hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA