Click here OK!

Followers

Thursday 12 April 2012

HATI RESAH GELISAH NI


Hari ni khamis, 12 April hari yang agak membuatkan hati aku gelisah. Malam ni ada Malam Anugerah Dekan FSKM (Fakulti Sains Komputer dan Matematik). Aku dan kawan-kawan dijemput hadir malam ni. Bukan sebab aku dapat anugerah dekan ye. Aku tak dapat pun result dekan sem lepas. huhu. Tapi dijemput untuk buat persembahan nyanyian. Walaupun aku dah 2 kali buat persembahan atas pentas masa makan malam diploma dulu dan paling terbaru buat persembahan masa malam pra graduan (MPG) sem lepas, aku tetap rasa gelisah ni. Klik <SINI> kalau nak tengok gambar-gambar MPG sem lepas.

Tengahari ni kitorang ada rehearsel pukul 1230. Dah la hari ni kelas penuh. 830-1030 pagi dan 2 petang hinggga 7 malam. Malam Anugerah Dekan tu plak start pukul 8 malam. Macam kelam kabut jek aku rasa. Tapi disebabkan kitorang dah setuju nak buat persembahan tu, kitorang gagahkan juga la diri ni nak buat persembahan malam ni. 

Sekarang pukul 530 pagi dan aku tengah menghafal lirik-lirik lagu yang nak dinyanyikan. Kitorang pilih lagu Suara Ku Berharap (Hijau Daun), Sesal Mendua (Klangit), dan Babak Pertama (Drama Band). Malam ni aku nyanyi berdua dengan kawan aku dan diiringi dengan dua pemain gitar handalan. Rasa goyang plak nak nyanyi sorang. huhu. Dan yang paling meresahkan aku, malam ni perform kat DATC ( Dewan Agung Tuanku Canselor ). Nebesssss gilerrr ni. hehe.

 

Hati aku tengah berdebar-debar ni sekarang. Tension pun ada. Tension sebab nak perform malam ni, tension sebab kerja/assignment tengah banyak, dan baru tadi tension sebab Manchester United kalah tadi. cetttttttttttttt... Tension jek tengok game budak-budak aku tu tadi. 




Harap-harap malam ni semuanya berjalan lancar. Korang doakan aku dapat buat persembahan dengan baik ye. 

Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging..............................

24 comments:

Domu-kon said...

malam nii yer..nak p tgok la..hehehehe

shahrazali said...

domu-kun :
alamak......segan nih,,hehe..

Putry said...

adehhh ingat tensen ape.. ghuprnye bolaaaa.... huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

♥ sitifarhana ♥ said...

DATC?

wahhh...teringat zaman konvo yang lepas..tu la stu2nye kali dapat jejak kaki kat sne..hehe

Lysa said...

uitm shah alam ke? :)
mesti boleh nyanyi punya, anggap je audience takde kat depan nanti. hehe

Anonymous said...

all the best. follow you :)

CINTA UNTUK KITA said...

amboi.. bkn main lg abg shah ek.. asyik usha awek cun je kat enty lepas tu ek.. gatai ni.. hehe

anyway, gud lak ye utk mlm ni.. nyanyi baik2, pitching jgn ks lari.. haha

sambung usha awek cun ye tonite.. huhu

LiNda said...

banyak kan berdoa ye..gudluck. Shah, aku suke gile lagu sesal mendua tu..ko nyanyi pastu rakam ye, bagi aku dengar..hehehe

Unknown said...

eh jgn lah nebes shah.. nie bukan pest taim kan? chayok2 emy bagi skongan nie :) hehe

shahrazali said...

putry :
hehehe...pasal bola tu tension la jgk..hehe...



acheeqa farhana :
jemput la dtg lg....hehehe..



lisa :
susah tu nk anggap cmtu....hehe...thanks lisa..



rapunzel cikilolo :
thanks ya...



cinta untuk kita :
hahaha....itu sudah mesti..thanks kyra...



linda :
haha..x tau la bole nyanyi ke x nnti...



emy zulaiha :
thanks bg sokongan emy...harap2 sume ok....huhu...

Cik Farhana said...

Wow Wajib rakam okey & post kat blog. hee~

Anyway, we share same hobby, Singing! heheh~ So Gudluck for tonyte! Just SMILE :)That's a great way to hide your nervousness~ Enjoy urself on stage!! And everything wud b okey~wee

Mun said...

waa... dah mcm retis ler ni.. buat persembahan.. hehe

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

wweeeewiitt... nyanyi untuk alyn bolee..?hehe ;)

J.Syazwana said...

gud luck babe !
jangan sampai lupa lirik.
hehehe

shahrazali said...

cik farhana :
thanks cik farhana....



C.M.A :
haha..mne ada...persembahan biasa jek.



alyn adnan :
bole jek alyn...hehe...



j.syazwana :
hamboiiiii..perli nmpk...hahaha... thanks ye...

~Cik Sweety~ said...

wahh..penyanyi uni rupanya hang Jali..wahh..bangga mak nokk..hihi..

Muttallif said...

Semoga berjaya.

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

oke, jgn tipu taw, hehe
gud luck .!

shahrazali said...

sweet honesty :
penyanyi biasa2 jek la...hehe..utk suka2...



muttalif :
thanks...



alyn adnan :
thanks alyn....cmne nk nyanyi utk alyn ni...jom la kte gi karok...haha....

Unknown said...

oh aku terlepas nk wish entry ni,sory badan x sihat ckit

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

adehh xley, nanti kalau ajak alyn g karoake, abg shah dah xdpt dah mic tu, sume alyn conquer

shahrazali said...

dalca :
xpe2.....utamakan kesihatan...makan ubat...biar ko cepat baik..



alyn adnan :
haha....ok jek cmtu...abg shah suka jek jadi pendengar org nk karok,,,tapi,, alyn bayar semua la..sbb alyn jek conquer..haha...

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

eyh mane boleh , abg shah la belanje :)

shahrazali said...

alyn adnan :
hahaha....abg shah belanja,,alyn conquer....x aci,,x aci...hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA