Click here OK!

Followers

Saturday 3 December 2011

SAYA SAYANG ZURIN ?????SIAPA ZURIN SEBENARNYA?????


Siapa Zurin sebenarnya ?? Haaaa... Zurin adalah anak buah aku yang ke 8. Bukan girlfriend baru yek. hehe. Bila la nak ada girlfriend ni???? emmmmm.... EH sudah-sudah. Bukan nak cerita pasal awek2 ye, ni nak cerita pasal baby akak aku. Aku pernah post sebelum ni aku dapat anak buah yang ke 8. (Klik <SINI>). Dulu tak dapat gambar lagi. Nama pun tak tau. Sekarang nama dia dah tau, gambar pun dah ada. Tapi akak aku cakap nama penuh belum dapat lagi. Aku cadangkan la nama Zurin Haziqah. Akak aku cakap sedap nama tu, tapi dia tengah bincang lagi dengan suami dia. Biar lah kan, anak diorang. hehe. Nama start huruf Z, mesti masa exam kena duduk belakang jek. Kalau beratur ikut nama pun mesti dapat yang belakang-belakang jek. hehe. Takpe lah, asalkan belajar pandai, then dalam kelas, periksa dapat no depan-depan. Pak usu sayang Zurin.

Keciknyer !!!! Comelnyer !!!!!!!

Alaaahaiii,, dia senyum plak tu...Zurin" Hai Pak Usu"..

Zurin bersama kakaknya Zulaikha

Bila la nak jumpa Zurin ni..huhuhuhu.. Tunggu Pak Usu balik kampung yek Zurin..

2 comments:

cik pinaz said...

amboi banyaknya anak buah .. hehe

Erra Fazleen Mohamed Adnan said...

soooon sweet

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA