Click here OK!

Followers

Saturday, 3 December 2011

APA YANG LELAKI RASA BILA - awek keluar dengan lelaki lain


Ini adalah pendapat saya sendiri berdasarkan pengalaman.

APA YANG LELAKI RASA BILA - Awek keluar dengan lelaki lain


  1. Lelaki yang setia, akan rasa sedih, dia akan menangis bila dapat tau. 
  2. Lelaki yang serupa perangai, dia rasa tercabar, dia akan buat tak kisah dan akan berdendam untuk keluar dengan lebih ramai perempuan.
  3. Lelaki yang kuat iman, dia rasa malu, dia akan terus berdoa kepada Tuhan agar kekasihnya berubah.
  4. Lelaki yang otai@taiko, dia rasa bengang, terus cari lelaki tu belasah cukup-cukup tanpa soal.
  5. Lelaki yang prihatin dan baik, dia rasa kesal, dia akan jumpa dulu kekasihnya dan bertanya panjang lebar.
  6. Lelaki yang tak ada perasaan, dia tak rasa apa-apa, dia biarkan jek, bukan diorang buat apa-apa pun kan, katanya.
  7. Lelaki yang status romeo, rasa gembira, boleh buat alasan, putus je la, bole cari lain.
  8. Lelaki macam saya,,, marahkan je perempuan macam tu, bila kita dengan perempuan lain, tau plak nak jeles gila kentang. hehehehe...... Ingat kita tak boleh buat ker?? Setia punya pasal la kita tak buat tau.

7 comments:

EZAN IDMA said...

hahahah ye mmg betul kan. ni yg rase nak kuar gn lelaki lain ni

私の名前はMrs Lanun Daratです。 said...

shah topik ni best ni...mohon share kat pesbuk tau

Kartini said...

saya tgk tajuk je saya da sebak kalo tuka untuk apa rasa wanita... kikiki

c'axoera said...

heheheheh kalau lelaki tu ada perasaan mesti la dia jelesss hehe :D

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/bug-weta-worlds-biggest-insect-found.html

Mawar said...

hehh..tp kalo da btau kt die dlu sblm kuar ngn laki tu pn xkn nk marah?..lgpn si bf tu kenal kwn gf tu..cmne plak tu?

psstt..kdg2 pmpuan saje wt cmni sbb nk uji bf die tu..saje nk tgk bf tu jeles..hihii..

zurinah ismail said...

blog yang jujur, santai..
topik yang dekat dengan semua orang..
ramai yang nampak okey, tapi jiwa luka..hahaa..ha...
teruskan!

Pecinta Dua Roda said...

Cuba tukarkan perkataan lelaki kpd perempuan. Same kan ? Laki perempuan sme je. Yg bezanye kesetiaan, kejujuran dn kprcyaan antara pasangan :)) tu je.

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA