Click here OK!

Followers

Tuesday, 6 December 2011

SEGMEN GIVEAWAY DARI BLOG CIK LANUN

 Tadi gi bw, then ada jumpa segmen by Cik Lanun. Segmen pertama contest header, yang kedua ceritakan pasal orang kesayangan. Nak masuk untuk segmen pertama macam tak layak jek. hehe. Cuba la masuk segmen kedua tu. RM 50 hadiah untuk pemenang. Banyak tu. hehe. Cuba la nasib kan. 
Aku nak tag 3 orang yang bertuah. Korang masuk tau segmen ni. Singgah-singgah blog cik lanun ni. Cik lanun pun singgah2 blog diorang tau. 
 


 Klik gambar Jolly Roger di atas untuk ke segmen giveaway Cik Lanun

Orang kesayangan saya.
Orang kesayangan aku adalah mak aku sendiri. Mak seorang yang sangat baik, rajin buat kerja rumah, dan prihatin kepada anak-anaknya. Mak dah tua, umur dah 65 tahun, tapi mak tetap kuat buat kerja rumah seperti membasuh, memasak, mengemas rumah. 

Keistimewaan mak saya
Mak seorang yang sangat kental, penyabar dan rajin. Macam-macam cabaran dan dugaan hidup mak tempuhi sejak kebelakangan ni. Mak kehilangan suaminya (abah) 2 tahun lepas, dan macam-macam lagi masalah anaknya. Tapi mak tetap tabah menempuh semua dugaan. Aku ni dulu banyak kali buat mak aku risau dan beri masalah pada dia, tapi mak tetap sabar dan tabah menyelesaikan masalah anak-anaknya. Lagi keistimewaan mak, dia seorang yang sangat disenangi oleh masyarakat sekeliling dan saudara-mara sebab mak sangat baik dengan semua orang. Mak pandai menjaga hati ramai orang. Mak jarang join orang2 mengumpat, tidak bercakap besar dan selalu memahami perasaan orang lain. Sebab tu ramai orang suka kat mak. Saya sayang mak saya.  

5 comments:

syieda ;) said...

thanks eyh. nanti syieda join ;)

c'axoera said...

hheheeh content lgi huhuhuh

Lai Qma said...

lai syg ma lai jgk..hihi
gud luck j0in c0ntest tu :)

KizZ said...

Jolly roger pink..haha

Kartini said...

eh eh. baru perasan. heee jum terjah blog cik pirate hehe

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA