Click here OK!

Followers

Tuesday, 31 January 2012

GAMBAR-GAMBAR MACHO (LA SANGAT) HARI PERTAMA-PART 2

Maaf kalau entri-entri yang lepas dan kali ni berat dengan gambar-gambar.

Bersambung dari <part 1>

Dari kiri - fathi,iz,aku,mimi,amnah
Pengawal pintu..hahahaha..


Sekian sahaja untuk hari pertama percutian di Terengganu. hehehe. Banyak lagi gambar sebenarnya, tapi pilih yang suka hati aku nak pilih la. hahaha. Best dapat tengok rekabentuk masjid-masjid luar negara ni. Yang aku paling puas hati dapat sembahyang kat masjid kristal. Kitorang sembahyang mahgrib kat masjid kristal. Siang-siang nampak cantik, tapi malam-malam lagi cantik sebab masjid nya bertukar-tukar warna lampu. 

 
Nanti ada gambar lagi untuk hari kedua dan ketiga. Harap pembaca setia blog ini tak bosan..hahaha...
Assalamualaikum dan selamat berblogging................

12 comments:

nur_za said...

xajak kita pun pergi tenganu....xptut betul la

saffiya_aleesya @ echa said...

aku tak tau kenapa tapi aku suka tgk ko bergambo ngn amnah..sebab apa??? aku pun tak tau knp tapi aku suka tengok!!!!

nur farahin binti sulaiman said...

owhhh dekat ganu.. tgk mcm duk kat arab dah.. hehehe.. btw, cntik pic2 nih..

محمد شهريل القنيطري said...

lamanya menunggu nk dpt part seteruznya..hihi

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said...

menarik sekali pict² awak..

El-Janna said...

hoishhh cantiknya.. mcm best ja^^

MaYa MustWany said...

memang berat.hahaha..ada stgh pic xappear.pe2 pun best.

~SaL IjOu~ said...

wah..bikin kami jelez saja ni~ hehe

Fara said...

Sumpah cantik taw masjid kristal neh! Entah bila lah dapat jejak kaki kat sana ek :)

Anyway, kereta biru tuh comel lerr, pintu tomey tuh jugak! hihi.

p/s : lama jugak dah tak dtg sini ^^

ILA HonEyBuNNy said...

banyak betul bergambar neh..ehheheh

nanti nak g ganu la..teringn dah nak g tgk gambar2..ehhe

cik pinaz said...

cantiknya gambar :)

shahrazali said...

nur za - klu ajak,,,nk ikut ker???hehehe....

echa - bgus la suka tgok....hehe..

farahin - aah..kat ganu..thanks..

dalca - rilek dalca...ada jek yg seterusnya ni..haha..

adam hawa - time kasih..

mas - sorry klu pic berat...tunggu la die load skejap..hehe..

salijou - kalau jeles,dtg la tempat ni..hehe..

fara - mmg cantik...puas hati dapat sembahyang kt dalam ni tau..emm,,org2 nyer pun comel kan..haha..

ila - pergi jgn x pergi...hehe...nnti bleh tgok awk bergambar jgk..hehe..

pinaz - thanks....hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA