Click here OK!

Followers

Thursday, 2 February 2012

GAMBAR-GAMBAR MACHO (LA SANGAT) HARI KEDUA

Berjumpa lagi kita dalam rancangan gambarku untuk tatapanmu. Hampeh jek rancangan macam ni. hahahaha. Sekarang ni kan musim cuti, jadi tak apa lah kan berkongsi gambar-gambar. hehe. Aku memang tengah banyak idea nak menaip ni. Tapi aku taip dulu kat tempat lain. Lepas dah habis gambar-gambar aku nak post baru aku nak publish. hahaha. 

Hari kedua aku cuma pergi Pantai Kelulut Marang. Tak ada ambil gambar sebab sibuk makan kat sana. hahaha. Dengan angin laut yang menyamankan, mengantok jek mata lepak tepi laut tu. 

Tapi pagi tu Iz bawak aku pergi Benteng. Tempat ni dekat jek dengan rumah dia. Pagi2 lagi kitorang dah pergi. Nak tengok matahari terbit sebenarnya, tapi sampai sana dah 730, matahari dah memancar dah. hehehe. Kat sini memang cantik tempatnya. Banyak batu-batu buat benteng. Sebab tu la nama dia Benteng kot. Agaknya la. Sini tempat port memancing bagi kaki pancing.
Iz (Kiz Garden)
  
Banyak gambar-gambar aku jek kan. Sebenarnya nak ambil gambar permandangan kat sini jek, tapi daripada kosong tak ada orang, baik aku jadi model kan. hahahaha. 


Gambar ni jek kitorang ambil masa kat Pantai Kelulut. Bersungguh-sungguh amnah dengan mimi buat. hehe. Begini la hasilnya. Masa ni aku tengah lepak kekenyangan. haha. Gambar bawah pula gambar masjid terapung. Dapat sembahyang zohor kat sini. Alhamdulillah, sampai hajat. hehehe. Masa kat masjid ni, ada orang ramai sebab ada pasangan nak nikah. Best gak kan dapat nikah kat masjid ni. Emmmm..kena cari orang Terengganu la macam ini. hahaha. 



Sekian sahaja untuk gambar percutian hari kedua. 
Assalamualaikum dan selamat berblogging......

14 comments:

MaYa MustWany said...

iz tuh kawan shah ek?oooo

cantik la view nya..

محمد شهريل القنيطري said...

haha..bju mu lg,agaknya brapa psang lh ko ada

KizZ said...

Wuyooo...ada orang dah pandai guna photoscape lah..

O CIKTEDDY said...

lorh..awat x call cik?benteng tu cik jln kaki je smpai..dekat sngt ngn umah cik ^_^

shahrazali said...

mas - aah...kwn sekelas dan satu rumah sewa..

dalca - aku pun x ingt dah brape pasang aku beli baju MU..tp setiap season aku beli la..haha..

iz - ape tu photoscape??hahaha...

cik teddy - mana ada no fon cik klu nk call...hehehe...

CekbOlat-bOlat said...

byk ekshen tonggek.. huhuh..
bestlahhh

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said...

cantik la pemandangan kat situ.. ntah bile leh g ganu lagi..

LiNda said...

dalca; shah ni borong 18 bundle baju MU..haha

shah: cantik gile pemandangan kat pantai tu..setiap pic mesti de modelnye kan. Motif ko nak kawin dgn org ganu sebab nk nikah kat msjid terapung je..sabor je lah.

AMMAR YASIR said...

Pergh!!! Cantik gambar. Edit ke?

shahrazali said...

cek bolat - mne de aksi tonggek..haha..

adam hawa - pergi la kalau ada masa cuti nnti..hehe..

linda - haha...saja jek tu nk nikah kat masjid terapung..tp itu bukan motif sebenar yek..

ammar - ada la edit sket2...edit contrast n brightness jek..

syieda ;) said...

wahh! best nye! dapat pergi masjid terapung lagi.

*batu yang kat laut tu, bentuk dia memang camtu eyh? unik pulak. ngeh ngeh :D

Juliet_iRa~" said...

wahhh kemainnnnnnn..

rumah cpe kat tganu tu??;p

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

perghh mcm ala2 titanic gtu... ^__^

shahrazali said...

syieda - unik kan batu-batu tu?? ingt nk bwk balik johor,,tp xleh plak..besarn berat..hehe..

juliet ira - rumah membe,,Iz (kiz garden)..

C.M.A - ala2 jek kan...sebab bukan kt kapal..hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA