Click here OK!

Followers

Tuesday 24 January 2012

SAYONARA TERENGGANU

 Malam ni aku dah nak bertolak gi Shah Alam. Macam biasa, naik kereta WLD 9 milik Iz (Kiz Garden). Setelah 3 hari 3 malam bercuti kat Terengganu ni, aku pun bersiap pula untuk berangkat pergi meninggalkan Terengganu darul Cool ni. hehe. 

Macam-macam tempat juga aku pergi, dan bermacam-macam makanan aku makan kat sini. Ada yang beli, ada yang mak kawan aku masak, ada yang kawan aku masak. Semua sedap-sedap belaka. Doakan perjalanan aku dan Iz sentiasa selamat dan lancar. Selamat sampai ke Shah Alam dan selamat sampai pula ke Johor. 

Malam ni bertolak dalam pukul 10 malam, lepas makan (makan tu penting..hehe). Dijangka sampai Shah Alam dalam pukul 3 or 4 pagi (bergantung kepada kelajuan dan kelancaran perjalanan). Lepas tu, dah sampai sana, cari tiket balik JB pula. Cari dalam pukul 430 petang la. Baru la sampai ke kampung halaman di Pontian, Johor. 

Nanti nak kongsi gambar-gambar yang aku snap kat sana. Snap pakai kamera handphone jek. Sebab dah memang tak ada kamera. hehe. Itu tunggu nanti la masa kat Shah Alam. Ok,, gerak dulu la. Nak kemas-kemas barang lagi sikit, then nak bertolak dah.  

11 comments:

LiNda said...

untunglaaa dapat holiday...:)

Unknown said...

amboi cuti sakan aih..moga selamat pulang..Allahuma yu3tika kassehah

AdaM Hawa said...

dah 3 tahun rasanya x jejak terengganu..

iAmCekbolat said...

ececeh.. holiday nmpak.. untunglah =)

Anonymous said...

mcm best je g ganu

Ungu Violet said...

kat atas tuh gambar tengah berangan eh...heheee

EruzuLiyana said...

ahhh, kenapa orang lain cuti boleh pergi jalan2 dan aku hany cuti berada di rumah berolek atas katil sambil tenok movie makan cekedis..ahhhh..jeles

Unknown said...

semoga selamat sampai selamat pergi..:)

ch000tz said...

apsal tulisan dalam gambar tu ketaq2 :D



http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/move-it-move-it.html

KizZ said...

Monyet mana monyet??haha

ILA HonEyBuNNy said...

besttttnya...

nak holiday jugak..heheh

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA