Click here OK!

Followers

Thursday 19 January 2012

Real madrid vs Barcelona 2012


Ini bukan ulasan perlawanan. Saja nak menaip di pagi yang indah ni. hahaha. Real Madrid vs Barcelona. Perlawanan yang sudah dijangka panas. haha. Macam biasa la kalau dua kelab besar ni bertembung. Aku layan sorang-sorang jek tadi kat kedai mamak. Game pukul 5 pagi kan. Nak ajak siapa pergi tengok. Petang ni ada exam (last paper) pun aku pergi tengok bola. Saja nak menghilangkan tension dan boring. 

Keputusan perlawanan Real Madrid 1-2 Barcelona. Gol dijaringkan oleh Ronaldo pada separuh masa pertama. Gol Barcelona dijaringkan oleh Puyol dan Abidal. Defender jaringkan gol?? haha. Nampak betol penyerangnya tak boleh harap. haha. Aku tadi sokong Real Madrid la sebab ada bekas bintang Manchester United (Ronaldo). Sebab lain aku memang tak suka dengan kelab Barcelona. Diorang punya permainan menyakitkan hati lawan dan juga orang yang menontonnya. 

Bekas bintang Man Utd

Tadi punya game memang syok tengok. Masing-masing tak puas hati dengan pemain lawan. Tolak-menolak, tak dapat sepak bola, sepak kaki orang. Biasa la tu kan bola sepak. Tapi diorang profesional. Dalam padang jek macam tu. Kat luar minum arak sama-sama jugak. haha. Kesian dengan pasukan Real Madrid. Dah dapat gol awal pun tak boleh nak menang. Jarang la nampak Real madrid serang kalau nak dibandingkan dengan Barcelona.

Tadi kelakar jugak aku tengok sorang pemain ni. Kaki disepak, tangan dipijak, kepala diganyang, badan ditolak. Siapa dia???? 















Pemain terbaik dunia la. Siapa lagi kan yang sesuai dengan semua layanan di atas. haha. Walaupun aku tak suka dengan permainan Barcelona, aku tetap kagum dengan Messi ni. Lari laju, main bijak, pandai jaringkan gol dalam apa jua situasi, dan dan dan dan,,,,, cukup la tu kot. Menyampah la plak. haha.



p/s :  Tak sabar nak tengok game Arsengal lawan Manchester United.

9 comments:

_Faten Fatehah Hamsani_ said...

ok jgn lpe tgk MU lwn nty..hehehe..gd luck for exam :)

Unknown said...

wei awat x ajak aku..haha...ergghhhhh masih tension mmadrid kalah berturt-turut...tapi aku ttp setia,sbgaimna ko setia pada MU..hehehe

LiNda said...

tak sempat nak tengok bola..heee..takpela real madrid tetap dihati..:)

Anonymous said...

Messi!!! muncit peminat Messi.. syieda pun... tapi paling minat Close. sebab die hensem! ngeh2... ok titik.. kihkih

shahrazali said...

faten - thanks...

dalca - xpe...real madrid kalah bermaruah...hehehe..

linda - real madrid jek??? Man Utd x ker???hehehe...

reflesia - org pompuan mmg cmtu...minat tgok bola sbb suka tgok lelaki ensem..hehe...

LiNda said...

Man u pun tetap dihati...:)

shahrazali said...

cmtu la linda...hehe...

Juliet_iRa~" said...

tak minat..ehehe

shahrazali said...

biasa la tu...hehe...tp klu ada rasa nak minat,,minat team Manchester United ye ira..hehe..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA