Click here OK!

Followers

Wednesday 26 October 2011

my best friend birthday.

24 hb 10 birthday membe baik aku. Kitorang sambut birthday kt parking depan Giant Komersial. Nak sambut tempat lain takut kena serbu dengan JAIS plak.hehe. Dulu masa diorang sambut birthday aku, kitorang kena halau kot dengan JAIS.hehe. Perancangan nak buat "prank" kat dia tak jadi sebab macam tak sempat nak rancang. So, buat surprise sikit2 jek.  SELAMAT HARI LAHIR MIMI !!!
Ni la birthday girl. Wan Mukminah nama dia.


Kelam kabut nk hidupkan lilin. Orang nya dah nak sampai. 

Birthday girl terharu

Tak sah kalau tak kena tepung time birthday. Sebab tu kena cari tempat sesuai nk sambut. hehe.

Aku kena lagi teruk kot malam tu. Tapi kitorang enjoy.
Gambar sempena Deepavali.hehe.

My beautiful bestfriend. Aku la yang baling tepung kat dia.hehe

 Jangan salah paham. Gambar ini hanya untuk suka-suka. Bukan bermaksud nak meniru mana-mana pihak.

2 comments:

IFA Athirah said...

whoa..sume dh jd tepung komak

Iz Kiz said...

Hahakz...yang penting kete gua masuk..

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA