Click here OK!

Followers

Sunday 30 October 2011

game pilihan malam ini.

Hari ni rasa puas hati tengok bola sebab Manchester United menang 1-0 dengan Everton. Aku tengok dengan member aku kat Hakim sek 7. Ramai la juga orang kat situ. Tapi memang tiap-tiap hari ramai jek aku tengok kat situ. Lagi-lagi kalau ada game bola.

Malam ni best sket sebab Astro lagi satu bukak game Chelsea vs Arsenal. Kat skrin besar buka game Man united vs Everton. Sebab apa best?? Sebab boleh booo kat penyokong-penyokong Chelsea. hehe. Masa Arsenal gol, mesti aku bersorak juga sebab aku nak balas apa penyokong Chelsea buat kat aku minggu lepas. Padahal aku tak sokong pun Arsengal tu. 

Masa aku nak blah tu, Chelsea kena 3-2 kat halaman sendiri. Kah.kah.kah. Padan muka la kan. Tadi aku buka Livescore, Chelsea kalah 5-3 tu. Alangkah bagusnya kalau aku stay situ jek tadi. Boleh sorak sakan untuk team Arsengal. 


CHICHARITO



  Ni la gol scorer tadi.hehe.. Nice one chicharito !

1 comment:

Noor Maizan said...

tak minat bola tp minat cerita awak ni.hahaha

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA