Click here OK!

Followers

Saturday 22 October 2011

bola bola

Malam ni nk turun tengok bola. Terengganu lawan Selangor. Aku orang johor, tapi aku sokong Terengganu sebab membe punya pasal. Membe aku budak terengganu. Dia ajak teman dia tengok bola, so teman je la. Minggu lepas siap pergi stadium shah alam sebab nk teman membe2 aku sokong Terengganu. Nasib baik menang 2-0 ngan Selangor. Kira berbaloi gak la kan sokong yang menang.hehe. 



 Terengganu bawak bekal 2 gol di tempat lawan. So, malam ni mungkin xde masalah la buat diorang nak menang kan. Lawan kat gelanggang sendiri plak tu. Harap terengganu menang la sebab aku sokong terengganu malam ni. Diorang pun main bagus. Sokong2.



Malam ni tengok kat kedai makan. x boleh nk jerit2 sangat la kan. Yela, tengok game lawan selangor kt area shah alam, selangor. Kena agak2 la sikit.hehe. So, mari sama2 menonton perlawanan bola sepak semi final ke 2 piala Malaysia. PETEH GANU PETEH.

No comments:

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA