Click here OK!

Followers

Sunday 30 October 2011

Malaysia VS Laos

Hari ni aku dan kawan-kawan pergi stadium Shah Alam. Tengok bola friendly Malaysia lawan Laos. Mula-mula ingat main kat stadium UITM, so kitorang pun bergegas la ke sana. Sampai jek sana, stadium UITM kosong. haha. Bila dah nampak kosong, apa lagi, blah la kan. Memang sebelum tu pun tengah konfius nak ke stadium UITM or stadium Shah Alam. Bila stadium UITM dah kosong, kitorang pergi la ke stadium Shah Alam. 

Kelam kabut juga la tadi bawak motor. Kitorang sampai lambat. Dapat la tengok sedikit game separuh masa pertama.

Apek teringat kat Dahlia

Refferee says " korang nampak tak wisel aku??jatuh tadi"


Budak milo termenung" bila la aku nak jadi macam diorang ye"

Badrul mengambil sepakan sudut mencari rakannya

Yes..menepati sasaran, tapi x gol..huhu..

Antara penyokong yang hadir
Tong tulis 100 plus, tapi air mineral jek ada..cehh
 Habis dah separuh masa pertama. Malaysia ketinggalan 0-1. Aku tak tengok pun gol macamana sebab aku datang lambat. Banyak gambar ambik, tapi letak yang gud2 je la..hehe. Lepak-lepak dulu, hisap rokok sebatang dua. Dalam berapa minit entah, pemain-pemain pun masuk kembali ke padang.


Pemain-pemain masuk ke padang dengan semangat membara


Entah apa diorang bincang ek..Bincang nak karok lagu ape malam ni kot.


Gelecek bang gelecek


Hujan turun dengan lebatnya

Pemain Malaysia berusaha merampas bola

Rebut bola di udara. Penjaga gol Laos dapat.

Sumpah lebat gila hujan, tapi dia tetap di situ pegang bola

Kau main hujan ye Drogba

Ultras Malaya yang setia menyokong walaupun dibasahi hujan

Ini lah AKU..hehe..aku berdiri kat atas sebab duduk bawah kena angin hujan walaupun bawah bumbung


.
Bola dah abis. Hujan pun berhenti. Baru SELESA nak ambil gambar


Ni tuan punya kamera. Bergambar bersama stadium yang dah kosong.
Keputusan akhir Malaysia menang 4-1. Semua gol dapat masa hujan lebat. Hujan rahmat untuk pemain Malaysia. hehe. Ada juga gol dibantu oleh hujan. Ye la, hujan lebat gila kot, padang lecak. Bola tiba-tiba berhenti depan gol. Tinggal tolak masuk gol jek. hehe. Aku tengok dah macam main bola dalam paya dah. Masa tu la teringat zaman-zaman sekolah rendah main bola masa hujan lebat dan padang lecak macam tu. Tapi aku memang puji habis la pemain-pemain Malaysia separuh masa kedua ni. Permainan bertambah bagus termasuk Khairul Fahmi. Walaupun dia banyak rilek separuh masa kedua tu. hehe. Adalah la masa untuk dia teringat kat Dahlia. hehe. 

1 comment:

Iz Kiz said...

Dahlia oh dahlia...

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA