Click here OK!

Followers

Sunday 30 October 2011

Kesian Terengganu

Lepas tengok game Manchester United vs Everton tadi, aku terus bergerak ke kedai char kuew teow Sani sek 7 sebab nak tengok Final Piala Malaysia. Sampai jek sana, penuh. So, duduk kat motor je la. Nasib baik ade screen besar. Dah abis halftime baru dapat meja. Aku tengok berempat. Salah seorang member aku budak Terengganu. Siap datang pakai jersi TOP IT lagi. hehe. 

Masa Terengganu gol tu punya la suka kawan aku sorang ni. Aku pun suka juga sebab aku sokong Terengganu juga walaupun aku orang Johor. Dah kawan baik sokong, kita kena la support diorang. Lepas tu entah minit keberapa entah, N.S dapat gol sebiji. Credit diberikan kepada penjaga gol Terengganu yang terlepas bola. Ish..ish..ish..

Masa tu aku tengok Terengganu punya player dah down jek. N.S pula yang bersemangat. Masin mulut aku, N.S gol lagi sebiji. Pada aku, Terengganu memang dah buat silap dalam taktik diorang. Dah leading 1-0, tapi tak nak main defend. Asyik nak serang jek macam dah kena tinggal 3 gol. 


Kawan aku sedih, aku pun ikut sedih sebab Terengganu kalah. Nasib baik tak pergi stadium Shah Alam tu. Lagi la bengang kan. Kepada fans Terengganu, bawa bersabar yek. Boleh cuba lagi tahun hadapan. PETEH GANU PETEH. 
 

No comments:

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA