Click here OK!

Followers

Monday 22 October 2012

SELAMAT ULANGTAHUN YANG PERTAMA

Hari ni 22 oktober 2012. Itu menandakan semalam adalah 21 Oktober 2012. Memang la kan. Tak kan semalam 17 Oktober plak.  Ada apa dengan 21 Oktober 2012???????????????????

Tarikh 21 Oktober adalah hati ulangtahun kelahiran blog sembangshahrazali ni. Saja nak beritahu kepada yang tak tau. hehe. Diam tak diam, dah setahun aku berblogging ni. Termasuk post pada kali ini, dah 188 entri yang sudah dipostkan untuk tatapan pembaca. 14656 pageviews dan 366 followers.

Aku sangat berterima kasih kepada rakan-rakan blogger aku yang tak jemu-jemu berkunjung ke blog ini walaupun kadang-kadang jarang aku update. Terutama kepada blogger-blogger di blog pilihan Shahrazali tu. Ramai kalau nak mention. Tapi yang paling aku berterima kasih adalah kepada IZ ( THE KIZ'S GARDEN) kerana dia la yang banyak mengajar aku dalam dunia blog, banyak bagi nasihat masa aku awal-awal berblogging.

 Kenapa aku pilih 21 Oktober sebagai hari ulangtahun??? Sebab 21 Oktober 2011 adalah tarikh first post aku dalam blog ini. Klik "first post" kalau korang nak tengok kali pertama aku menaip kat sini. hehehe.

Dengan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT ULANGTAHUN KEPADA BLOG SEMBANGSHAHRAZALI, SEMOGA TERUS BERKARYA DALAM DUNIA BLOG INI.

Korang pun wish la juga kat blog ini ye. Doakan blog sembangshahrazali ni terus kekal dalam dunia blog untuk jangka masa yang panjang ok. Mari kita makan kek !!!! hehheh...


Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging............teruskan berblogging, dan teruskan menyokong SEMBANGSHAHRAZALI.

>>>>> Dah ulangtahun pertama ni, rasa nak tukar la kaler and header blog ni. Ada siapa-siapa nak buatkan or bagi idea???? hehehe...

9 comments:

Jie said...

Selamat Ulangtahun yang pertama :) fuuuhhh *tiup lilin*

iAmCekbolat said...

nak kena bagi hadiah ni . agaknye cubecraft ke ? hewhew . senang terbang dan lingkup dek angin . cemana la tu ye :D

LiNda said...

happy anniversary utk blog ni, semoga blog ni semakin aktif n dpt share lg byk info..;) nak kek ckit ..hihih

P.A. said...

happy 1st anniversary....teruskan berblogging... :D

P.A. said...

happy 1st anniversary....teruskan berblogging... :D

ஜ miss klanika ஜ said...

selamat ulangtahun belog ya .

Domu-kon said...

happy anniversary blog shahrazali..hehehe..nak bagi nafas bru erk kat blog..? buat je apa yg shah suka.. header tu nak stay pun boleh...just tukat bckground pun ok..hehehe

Cik Farhana said...

Yeahh genap setahun ~ Keep writing shah !! always support ! :)

Putry said...

hapy belated besday encik blog..... semoga panjang umur... dh sethun... besar dh "anak" abg shah niiiii hekehkehkehek

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA