Click here OK!

Followers

Thursday, 16 August 2012

TERIMA KASIH LINDA

Entri kali ni khas untuk Linda. Linda adalah kawan baik aku dalam dunia blogger ni. Kami adalah geng Dalca Corporation. hehehe. 


Aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak buat Linda kerana sudi memberi satu-satunya kad raya untuk aku untuk tahun ni. Dulu-dulu masa sekolah dan lepas sekolah, banyak juga dapat kad raya dari awek-awek. Sekarang ni dah tak ada orang nak bagi kad raya kan. Maklum la, sekarang orang wish raya guna message or fb jek. 

Untuk tahun ni, aku hanya dapat 1 kad raya jek. Dari Linda tu la. Korang-korang yang selalu datang blog aku pun mesti kenal punya la dengan Linda tu. Dalam dunia blog ni, kawan-kawan aku, kawan-kawan Linda tu juga. 

To Linda ::::: Terima kasih sekali lagi. Aku tak dapat nak balas kad raya tu, jadi aku buat entri khas untuk ko ye. huhu. 





Sweet kan dia bagi kad raya. hehehe. Korang ada dapat???


Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging................
>>>> 2,3 hari ni badan lepak jek sebab ngecat rumah. huhu. 

6 comments:

KizZ said...

Kitorang tak dapat...huwaaa

LiNda said...

hehehe,malu i. Selamat hari raya shah. Semoga raya tahun ni lebih meriah dri tahun sebelumnya. Take care...;)

anamizu kaito said...

cik ana dpt jugak kad raye Linda bagi.. samela kite.. hehe




*buat tgn camtu(kat entry iftar bersama) mcm Lady Gaga ke?
errr x tahu la pulak psl tu..
takde niat pon nk tiru lady gaga ke
atau sesape icon.. hehe





slm lebaran,
cik ana

♥ wawawawa ♥ said...

alaa kite pon dpt tw hehe~

Cik Farhana said...

Bestnyee dpt kad raya ~ hee

Shahril Nasir said...

Hahhaha..aku dpt gak dari LINDA...thanks Linda...kdg2 kad raya lbh terasa maknanya dri SMS jer... :)

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA