Click here OK!

Followers

Monday, 13 August 2012

AKU SUKA LAGU NI


Lagu ni dah menjadi siulan aku setiap masa aku rasa nak nyanyi. Aku agak lambat la tahu lagu ni sebab aku jarang dengar radio. Kawan aku (mimi) la yang bagi aku dengar lagu ni bulan lepas. First dengar terus aku rasa masuk dalam jiwa aku. hehe. Seperti biasa lagu-lagu dari Edry Kru ni memang senang masuk dalam kepala. Tiap kali balik dari terawih, aku akan nyanyi lagu ni sambil bawak motor. Nyanyi kuat-kuat plak tu. hahaha. Sampai nak dekat sama dah dengan suara Aweera (perasan jek ni). haha. 

Lagu ni dinyanyikan oleh Mojo jojo. hehe. Silap tu. Mojo jek. Nak tau pasal Mojo ni, klik <SINI>
Kepada rakan-rakan bloggerz, mari kita layan lagu ni. Sambil layan, nyanyi sekali tau. Dah siap ada lirik tu. hehe...



Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga
Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini
Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni
Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata
Dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda
Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh
Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih 
Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni
Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata
Dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda
Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati 
Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni 
Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata
Dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda 


Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging.........
>>>> Teringin nak karok lagu ni. Rindu plak nak karok dengan geng-geng karok kat Shah Alam.

8 comments:

Cik mama said...

cik mama paggil ni lagu berhntu, coz lagu ni msa tgokcita Ameera TV3(samarenda), memg meninggalkan kesan kot dan anak cik mama 5thn tu dah hafal lirik lagu ni, aduhh tensionn jerr,dia jer yg leh nyanyi org lain kna diam.. hehehhe

Domu-kon said...

misz domu pun suka sebab lagu nie..kena dngn cerita ameera..hehehe.. tapi suara vokalis tu..memg boleh tahan lah..

Sue Unnie.. said...

haa.. lagu ni mmg best. hari2 dgr. salu ade kat radio. satu lagi lagi motif band tu.. sodap2..

LubLy said...

mmg btl kata cik mama tue..lebly lak tpaksa ulang2 lagu nieh utk anak buah lebly..dia akan amik hjg2 lirik lagu nieh..tue pun blhhh..

CINTA UNTUK KITA said...

kyra sedih dgr lagu ni
kyra tension dgr lagu ni
kyra suka lagu ni
kyra benci lagu ni

:(

tricajus indonesia said...

hahahaha ada ada ja... :D

EZAN IDMA said...

Nyanyikan la utk kite. Hikhik

♥ wawawawa ♥ said...

layaann ^^

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA