Click here OK!

Followers

Friday, 10 August 2012

FAKTA MENARIK TENTANG LELAKI


Fakta-fakta ni bukanlah aku reka sendiri, aku ada terbaca kat 1 buku ni. Saja nak kongsi dengan korang semua. hehehe. 
 
  • Sperma lelaki dikatakan penentu bagi kelamin bayi, sama ada perempuan atau lelaki.

  • Lelaki lebih banyak timbunan lemak pada perut berbanding dengan wanita. Sebab tu perut lelaki selalu berdepan dengan masalah perut buncit.
     

  • Lelaki lebih suka bercakap secara lansung, sementara percakapan wanita sering terputus-putus dengan keraguan.

  • Secara umumnya, lelaki mempunyai mata dan hidung yang lebih besar daripada wanita.

  • Rata-rata lelaki membaca lebih lama dari wanita.

  • Lelaki dikatakan lebih kuat berdengkur dari wanita sebanyak 48 peratus mewakili lelaki dan hanya 22 peratus mewakili wanita. 





    Menarik atau tidak, itu korang sendiri la decide.... hehehe. Pada pandangan aku, lebih kurang semua fakta ni betul. Pada pandangan korang pula macamana ??

    -LIKE N SHARE-

    Ok. assalamualaikum dan selamat berblogging.....

    >>>> tadi nak tukar duit raya kat bank pun kena beratur panjang tau.. Sabar je la.. Asalkan dapat tukar duit raya untuk budak2 yang datang ke rumah nanti.

4 comments:

LiNda said...

Duit raya utk aku xde ke...hihi
Aku pun rase fakta tu btul..
Laki lpas kawin msti boroi..hihi

Domu-kon said...

yang nie.. misz domu tahu gak..ce cerita bab lain..cam ego lelaki ke..hehehe

♥ wawawawa ♥ said...

hdung besar mesti gmbr zizan! hahaha

Shahril Nasir said...

48 + 22 = 70...siapa golongan 30% lgi yg berdengkur???hehehe

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA