Click here OK!

Followers

Wednesday, 13 June 2012

WW : JANGAN MENGELUH







Assalamualaikum dan selamat berblogging.............

18 comments:

~Sweet Honesty~ said...

suka mengeluh bermakna tidak redha dengan ketentuan Allah..

Cik Farhana said...

Betul..syukurilah dgn setiap pemberianNya:)Stop Pot Pet. .bla bla bla. . hee

Putry said...

putry selalu mengeluh.. perlu diperbaiki sikap putry ni

LiNda said...

sedih pulak aku tengok gambar tu. Bersyukur la dengan ape yg kite ade, sebab nasib org lain belum tentu sebaik kite.

ILA HonEyBuNNy said...

kadang2 kita suka mengeluh kan..

bersyukurlah..ada lagi y lebih kurang dr kita..

CINTA UNTUK KITA said...

:( sedih tgok budak dlm pict tu..

CINTA UNTUK KITA said...

abg shah! abg shah stdi uitm s.alam kan? kyra ada jual bskut raya.. 50bji 1 bkas tu rm18 je. mmg serius sdp, kyra tlg mkcik kyra jual.. dia dah lebih 10 tahun bsnes ni.. abg tgalkan no. tepon abg kat kotak komen kyra, nnti bila kyra free kyra nk jmpa abg nk tnjuk sampel n bg flyer.. nnti bleh la abg shah order.. tlg2 membe..haha

ch000tz axoera ヅ said...

bersyukur lebih baik

O CIKTEDDY said...

Alhamdulillah.. ^^

Domu-kon said...

terima kasih atas peringatan itu... :)

CekbOlat-bOlat said...

gunakan sbaiknya XD

AdaM Hawa said...

Syukur.. Alhamdulillah..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

syukur alhamdulillah laa kita ni masih mempunyai anggota badan yg lengkap..tiada kekurangan..

ஜ miss klanika ஜ said...

bersyukur. itu yg terbaik. dr mengeluh

inche hlovate said...

walaupun takde tangan budak tu still hapy.. tetiba je rse besyukur dengat nikmatNya..

*cuba untuk tidak selalu mengeluh

محمد شهريل القنيطري said...

ya ALLAH...dgn nikmat sekecil itu pon mereka mampu teroz hidop..inikn plak kita yg mendapat bgitu indah nikmat....

Linda Wahed said...

Syukur itu nikmat..

Putry said...

just bersyukur ape yg kite ade

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA