Click here OK!

Followers

Monday, 27 May 2013

GAMBAR-GAMBAR CUN ISTIADAT KONVOKESYEN UITM KE 78

Assalamualaikum semua. Di sini aku nak kongsikan sedikit beberapa gambar yang cun melecun masa konvo hari tu. hehehe. Banyak lagi gambar yang belum dapat sebenarnya, tapi aku upload dulu la mana yang ada. Konvokesyen UiTM ke 78 ni diadakan di Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC), UiTM Shah Alam pada 20 hb Mei 2013. Pendek betul masa yang ada untuk lepak-lepak ambil gambar macam ni. Ye la kan, masing-masing ada keluarga masing-masing dah tunggu nak balik. Termasuk ahli keluarga aku yang menunggu. So, terpaksalah kitorang bergambar cepat-cepat. Tapi yang pastinya, gambar-gambar kitorang tetap cun. hahaha.


My best girlfriends. Dari kiri Fira, Mimi, Amnah, Zati








Ibu tersayang

Sejak masuk uitm nak bergambar kat sini, last2 masa konvo jek jadi. hehe.

Sekian sahaja gambar-gambar cun istiadat kovokesyen uitm ke 78 ini.
Assalamualaikum dan selamat berblogging......................

5 comments:

AdaM Hawa said...

TAHNIAH!! seronok tengok orang konvo.. nak sambung x lalu dah.. dah tua.. kikikiki.. cantik!!! gamba ni.. suka yang diterbangkan.. saat yang gembira dan indah dalam hidup.. konvokesyen..

ISs said...

Taniah.....seronoknya..

iAmCekbolat said...

tahniahh !

wahhh jelesnya dah berkonvo

MaYa MustWany said...

terasa kegembiraan nya :)

Anonymous said...

saya sayang semua

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA