Click here OK!

Followers

Saturday 22 December 2012

REHAT

Hai semua. Lama juga aku menyepi. Ada yang rindu??? haha. Kalau ada, bagitau la..... Nanti aku balas rindu korang ye. hehe. Sekarang tengah mood BEREHAT. hehehe.


Aku dah habis menjalani latihan industri di Jabatan Audit Negara Negeri Johor 14 Disember yang lepas. Lepas tu aku agak sibuk dengan kerja-kerja menyiapkan report praktikal. Nasib baik juga la Koordinator praktikal aku kat Shah Alam suruh post CD jek kat dia. Jadi tak perlulah aku ke Shah Alam kan. Supervisor dari Uitm Segamat pun tak jadi suruh aku ke sana untuk hantar report. Pun suruh pos CD jek kat dia.

Sekarang aku sedang berehat menghabiskan sisa-sisa tahun 2012 ni. Berehat sambil mohon kerja la. Maka bermulalah status aku sebagai Penganggur Berjaya. Wish me luck ok. haha.

Thanks kepada yang sudi jenguk blog ini. Nak dekat 100 lebih pageview untuk blog ini dalam sehari. Entah betul ke tidak tu. hehehe. Kepada rakan-rakan bloggerz,, ada masa nanti aku singgah blog korang ye.


Nak bersiap ni. Esok pagi nak ke Tanjung Balau. Ada hari keluarga. Keluarga aku je la. Mak, abang dan anak-anak, kakak 1, suami dan anak-anak, kakak 2, suami dan anak-anak, dan aku, tiada isteri, tiada la juga anak-anak. hehehe.

Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging.................
>>> Oh, mama... Saya mahu kahwin......

9 comments:

iAmCekbolat said...

hamboii gambar berehat tu tak menahan .

k bolat rindu . nk ambil hadiah kaunter mana ni ? haha

iAmCekbolat said...

hamboii gambar berehat tu tak menahan .

k bolat rindu . nk ambil hadiah kaunter mana ni ? haha

LiNda said...

cepat2 kawin shah, baru le meriah gi family day..kihkih. :)

AdaM Hawa said...

cam best je lokasi tu.. kat ne?? share cite..

Anonymous said...

sama la kita tgh tanam anggur..hihih tapi shah anggur berjaya..mas anggur kg..hihihi..anyway good luck yea.

Hans Hanis said...

selamat tahun baru bro
cepat2 update entry baru
hehehehe

HanisLazimAndTheShaklee said...

lama betol kita berehat kan :p

hye..hepi new year..hihi

Cik Farhana said...

Lama x BW here..goodluck for ur future shah !

Anonymous said...

happy holiday. enjoy^^

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA