Click here OK!

Followers

Tuesday, 31 July 2012

OH DARNEL 17

Aktiviti kat rumah, takde lain selain tidur dan tengok TV. Sekarang kan musim Olimpik, jadi asyik tengok je la sukan macam-macam. Hari tu aku tengok game bola tampar perempuan. Aku terpegun dengan seorang pemain Turkey ni. Dah la cantik, menarik, main bagus pula tu. 
Tak pasal-pasal aku tengok game tu sampai habis. hehehe. Perempuan main takde la laju sangat macam lelaki, tapi bole tahan juga la hebatnya. Mari kita tengok gambar-gambar dia. 

Nama sebenar dia Neslihan Darnel. Nama samaran dia Iron Lady. Tengok pada rupa dan gaya, macam tak percaya dia ni dah ada anak satu umur 5 tahun. Dia juga la yang memegang bendera Turkey semasa perarakan kontijen pasukan Turkey pada majlis pembukaan tu. Cantik woooo...









Ok, assalamualaikum dan selamat berblogging........
Selamat berpuasa. PUASA JANGAN TAK PUASA...

8 comments:

محمد شهريل القنيطري said...

amboi lama ko menghilang..hehe..jgn menghilang sampai tetiba jer aku dngr ko dh berkahwen dgn pompuan ni..hehe

LiNda said...

cantik..mcm x percaya da ade ank..hehe. Shah tgok game ke tgok orgnye

LubLy said...

fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh..terbaek..

ஜ miss klanika ஜ said...

cun atlet ni . tak tengok la pulak olimpik ni

~Sweet Honesty~ said...

wowww..lawa laaa

LiNda said...

shah..nak alamat ko
send kat langkahlinda@gmail.com
aku nk bagi kad raya..:)

Mia Meymi said...

patutla layan smpai abes..
cntik rupanyee..hehe..

Cik Farhana said...

Indah sungguh ciptaan Tuhan :) cantik ~

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA