Click here OK!

Followers

Sunday 7 December 2014

SHAHRAZALI AKAN KEMBALI MENAIP

Assalamualaikum semua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Pengumuman !!! 

Saya Shahrazali Sahlan selaku tuan punya blog SEMBANGSHAHRAZALI ingin menyampaikan berita penting !!!

Saya akan kembali menaip di sini seperti selalu, tapi tidaklah sekerap yang dulu, cuma sekali sekala mungkin.. hehehe.. 

Kali terakhir blog ini diupdate adalah pada hari Isnin, 12 Ogos 2013. Sehingga hari ini barulah blog ini dibuka semula..

Jutaan terima kasih kepada peminat setia blog ini yang sentiasa tertunggu-tunggu kepulangan sy sebagai blogger aktif.. hahahhaa.. poyo sangat !!

Terima kasih kepada yang singgah ke blog bersawang ini walaupun dah lama x update. 

Walaupun lama x update, tapi blog ini sentiasa juga dikunjungi oleh pengunjung-pengunjung yang baik, hensem, cantik lagi cerdik..

Sejak mula bekerja tetap ni, saya rasa macam sibuk jek memanjang. Nak update blog pun rsa tak ada masa. Mungkin kali ni saya akan kembali berblogging untuk berkongsi bersama pengunjung-pengunjung setia blog ini tentang apa yang saya buat sepanjang kerjaya saya dan aktiviti-aktiviti hujung minggu yang sentiasa padat..

TERUSKAN MENYOKONG BLOG SEMBANGSHAHRAZALI INI.

ASSALAMUALAIKUM.

Mutiara Kata:

"Tuhan yang menciptakan daku (dari tiada kepada ada), maka Dialah yang memimpin dan memberi petunjuk kepadaku; Dan Tuhan yang Dialah jua memberiku makan dan minum dan apabila aku sakit, maka Dialah yang menyembuhkan penyakitku; Dan (Dialah) yang mematikan daku, kemudian Dia menghidupkan daku; Dan (Dialah) yang aku harap-harapkan supaya mengampunkan dosaku pada hari kiamat".

(Surah Asy-Syu'ara: Ayat 78-82)


No comments:

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA