Click here OK!

Followers

Tuesday, 27 November 2012

MAKANAN TERBAIK UNTUK DIET LELAKI


Orang lelaki juga mengamalkan diet untuk kesihatan mereka. Bukan orang perempuan sahaja ye. Ada orang berdiet untuk kuruskan badan, nak badan cantik dan ngetop, dan untuk pakai pakaian-pakaian cantik yang biasanya dibuat untuk orang bersaiz M dan S sahaja. Kita boleh berdiet, tapi mestilah diet yang sihat. Diet untuk kesihatan diri sendiri sudah cukup memadai untuk menjalani kehidupan yang sihat.

Di sini, aku ingin kongsikan 8 makanan terbaik untuk diet orang lelaki. Kepada pembaca lelaki, bacalah ye. Kepada pembaca perempuan, kena ambil tahu juga semua ni. Nanti korang boleh kawal pemakanan orang lelaki ni supaya mereka sentiasa sihat dan mantop. hehehe.

1. TOMATO (SOS TOMATO)


2. BROKOLI


3. DELIMA (JUS)


4. TEMBIKAI


5. BERI BIRU


6. TIRAM


7. BAWANG PUTIH


8. SALMON (IKAN)



Ok, assalamualaikum dans elamat berblogging.......................
>>>>Sedih dengan prestasi harimau malaya... Mak cakap selepas dapat tahu kekalahan Malaysia. " Ini bukan harimau, ini kambinga'....lol..

10 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

salmon mahal tu...

Lady said...

kalau perempuan amalkan camni jadi camne el? ade sixpack?hahaha

prog muten said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

CekbOlat-bOlat said...

ikan salmon mahal lah .
hahaha .

perempuan pun boleh makan . aiyakk

Alyn Adnan said...

Hehe ini bkn harimau ini kmbing :P

AdaM Hawa said...

ini kambing?? hehehe.. tp x pe.. mlm td dah menang dengan laos.. tunggu lawan indonesia plak..

good info.. TQ.. share..

LiNda said...

harimau malaya da kembali mengaum bro..suda belasah laos 4-1. Eh, mane diet utk pempuan hehehe..:)

Cik Farhana said...

Terima kasih sudi kongsikan :) now da tahu hee

aniswany said...

selamat berdiet..hihi

Putry said...

abg shah nak diet ke??

Popular Posts ( All Time) ENTRI PALING BANYAK DIBACA